W World of Warships należy szybko i skutecznie doprowadzić wroga do zatonięcia. Ważna jest nie tylko salwa i jej siła, ale też znajomość miejsc gdzie należy strzelać. Taka wiedza może przydać się w najmniej oczekiwanych momentach. Do tego może sprawić, że losy bitwy zmienią się nawet o 180 stopni doprowadzając do zwycięstwa naszego zespołu.
Przetłumaczono z języka rosyjskiego
W World of Warships szkody są zależne w dużym stopniu od tego gdzie trafimy. Statek w rzeczywistości jest mobilną bazą wojskową. Oprócz pełnoprawnego uzbrojenia posiada przedziały mieszkalne, biurowe, które w krytycznych momentach bitwy nie mają wpływu na jego zdolność bojową. Jeżeli artyleria trafiła w piwnicę łatwo takiemu pociskowi dostać się do kuchni czy też magazynu odzież, a w ogniu walki tego się nawet nie zauważy.
W World of Warships każdy okręt został podzielony na wiele przedziałów i modułów, a każdy z nich ma swój wpływ na zdolność bojową i też różni się pulą punktów wytrzymałości. Ale pocisk przeciwpancerny jak zniszczy dany przedział, np. trafi w cytadelę, to już nie warto strzelać w dokładnie to samo miejsce - istnieje szansa, że miejsce jest całkowicie zniszczone i zasady zatapiania np. przestają obowiązywać.
Poniżej przedstawiam materiał filmowy MrJokera
Kontynuując artykuł... Jeżeli nie jesteś w stanie szybko zniszczyć wroga, to zawsze możesz go osłabić niszcząc poszczególne moduły i przedziały. Oto niektóre z punktów na okręcie:
Ster i śruba - Układ sterowniczy okrętu. Uszkodź ten moduł, a okręt wroga nie będzie w stanie zmieniać kierunku poruszania się. Istnieje szansa na podpalenie w tym miejscu. Jeśli się zniszczy te moduły to okręt albo będzie unieruchomiony albo nie będzie skręcał.
Pokład - Jest skierowany do nas poziomo. To na nim znajdują się moduły takie jak wyrzutnie torped czy też działka przeciwlotnicze i wieże głównej artylerii.
Pokład - Jest skierowany do nas poziomo. To na nim znajdują się moduły takie jak wyrzutnie torped czy też działka przeciwlotnicze i wieże głównej artylerii.
Centrum kadłuba na linii wodnej - moduły maszynownia i magazyn amunicji. Jeśli uda Ci się przebić pancerz i uszkodzić pierwszy nich, to okręt traci zdolność poruszania się. W drugim przypadku, okręt przeciwnika nie będzie w stanie strzelać lub wybuchnie.
Najpewniejszym sposobem, aby zniszczyć okręt, jest strzelanie w sam środek na linii wodnej gdzie znajduje się np. maszynownia. Jeżeli nie posiadamy tyle penetracji, można zacząć strzelać w nadbudówki okrętu lub w dziób / rufę statku. To dłuższy, ale łatwiejszy sposób aby zniszczyć lub osłabić wroga.
W drugiej części poradnika zostanie omówiony pancerz.
Ciekawy poradnik. Więcej takich poradników jak grac gdzie strzelać można zobaczyc na yt na kanale gry :)
OdpowiedzUsuńhmm dobre rozplanowanie nawet, ciekawe jak w praktyce z trudnością rozwalenia wg tego planu
OdpowiedzUsuń