World of Warships – optymalizacja

by 3/18/2015 0 komentarze
Powiem otwarcie,  nie mam sił pisać tego samego tylko innymi słowami. Na blogu mojego mistrza Dom1n.com jest artykuł na temat WoWs. Jak to wygląda może sobie zobaczyć każdy. Ale powiem jedno, warto spojrzeć na te informacje, bo jednak... Pokazują co nas czeka w przyszłości.

Wpis powinien zacząć się od wszystkim znanej nazwy, czyli „Bug…. tfu… „BigWorld”, albowiem silnik na którym hulają produkcje WG powoli staje się kulą u nogi dalszego rozwoju.
Zresztą jeśli śledzicie wpisy to wiecie jakie cuda potrafi wyprawiać silnik War Thundera (LINK 1LINK 2). Diabeł tkwi w szczegółach, a nic nie sprawia więcej frajdy czołgusiom jak taplanie się w błotku.

Poza tym, tym co grają w WoTa w rozdzielczości 4k na stacjonarce gratuluje sprzętu, bo optymalizacja BigWorlda owiana jest już legendą.
Po pierwsze, polecam Wam zerknąć TUTAJ, gdzie znajduje się podobne porównanie wersji 8.10 i 9.0 – przeprowadzone także przez portal gamegpu.ru.
No dobra, wstęp mamy za sobą, to jak to wygląda w World of Warships?
Zdjęcia i cała reszta jest dostępna pod tym linkiem

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Witaj na mrafpl.blogspot.com. Zachęcam Cię do śledzenia najnowszych treści na temat gier Wargaming.net!